Direktlänk till inlägg 13 oktober 2016

Bränner i magen....

Av AME - 13 oktober 2016 10:38

Usch, idag är magen ond och det bränner som eld däri och ångesten gnager...allt på grund av detta med mitt jobb.

Hade ju trott att jag skulle få byta schemarad eftersom det sas så på vår arbetsplatsträff...men det visade sig ju inte alls bli så och det känns för jävligt just nu.
Har en brännande klump i magen och det känns som jag ska spy, kroppen gör ont och huvudet spränger...

På söndag har jag mitt nästa arbetspass och jag bara känner en enorm ovilja att vilja gå dit...men jag har ju inget val.
Så det är väl så här jag ska fortsätta att må nu då...önskar verkligen jag hade fått bytt rad ty kanske hade jag hittat lusten till å vilja fortsätta jobba igen. Nu blev ju lusten att vilja göra något helt annat ännu större istället.


#undersköterska #magkatarr #magsår #ångest

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av AME - 26 oktober 2016 01:07

Japp, då är man nattuggla denna natt också men sedan är jag ledig till den 9 november, har nämnligen tagit semester 3 nätter eftersom barnen har sitt höstlov nästa vecka...så 13 dagars ledigt ska bli SKÖNT och känns välbehövligt.   Sitter som sag...

Av AME - 25 oktober 2016 14:18

Alla som någon gång slagit i sina tår i något vet ju hur in i helvetes jävla ont det kan göra....jag lyckades slå i min lilltå, ringtå och pektå i soffan igår eftermiddag och det gjorde ont som satan! I natt på jobbet fick jag linka fram då jag gic...

Av AME - 25 oktober 2016 00:58

Ja så var då denna helg över och vi är inne på en ny vecka igen. I helgen har båda mina flickor varit hos oss och vi har haft en loj helg tillsammans med wii spelande och annat.   Igår blev jag riktigt riktigt rädd...äldsta flickan hade gått in...

Av AME - 20 oktober 2016 15:43

Kände mig lite hängig och varm i morse då jag kom hem från jobbet och kollade en temp bara för att...å den visade 38.6 så feber åter IGEN. Rätt less nu kan jag säga...vill INTE bli sjuk igen!!! Stoppat i mig alvedon och annat under dagen och hoppas...

Av AME - 20 oktober 2016 04:21

Japp, då sitter jag på jobbet igen och knappa 3 timmar kvar innan detta pass är till ända. Börjar bli lite trött på ögonen nu ska jag erkänna så det ska bli skönt att få åka hem och krypa in under täcket någon timme sedan...blev ju ingen vila/sömn i...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2016
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards