Direktlänk till inlägg 17 oktober 2016

Tuuuuung......

Av AME - 17 oktober 2016 14:35

Ja jag lyckades ju ialla fall komma mig till ro efter mycket om och men i morse och fick ett par timmars sömn.
Vaknade med en tunghetskänsla i både kroppen och knoppen och känner mig BLÄHRK rent ut sagt...


Tog mig i alla fall iväg till min lilla mor en stund och fikade med henne, in en sväng på affären också innan jag for hem och väl där inne så flög det i mig att "nu ska jag baka"...så i morgon fylls frysen på med kanelbullar är det tänkt och kankse blir det någon form av matbröd också.

Hör inte till vanligheterna att jag PLANERAR in bakning men i morgon blir det baka av!


Just nu borde jag klä på mig och gå ut och fortsätta med det projekt jag påbörjade i helgen, att gräva klart och fylla upp med sten där jag till våren planerar att ordna ett stenparti med massa växter...MEN det blåser ute å jag fryser så jag drar mig för att gå ut eftersom jag känner att jag kommer frysa å frysa är något som jag absolut inte tycker om att göra. Jag SKA dock gå ut men jag stannar inne och gruvar mig ett tag till, hahahaha!!!


#tungikroppochknopp #fryser 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av AME - 26 oktober 2016 01:07

Japp, då är man nattuggla denna natt också men sedan är jag ledig till den 9 november, har nämnligen tagit semester 3 nätter eftersom barnen har sitt höstlov nästa vecka...så 13 dagars ledigt ska bli SKÖNT och känns välbehövligt.   Sitter som sag...

Av AME - 25 oktober 2016 14:18

Alla som någon gång slagit i sina tår i något vet ju hur in i helvetes jävla ont det kan göra....jag lyckades slå i min lilltå, ringtå och pektå i soffan igår eftermiddag och det gjorde ont som satan! I natt på jobbet fick jag linka fram då jag gic...

Av AME - 25 oktober 2016 00:58

Ja så var då denna helg över och vi är inne på en ny vecka igen. I helgen har båda mina flickor varit hos oss och vi har haft en loj helg tillsammans med wii spelande och annat.   Igår blev jag riktigt riktigt rädd...äldsta flickan hade gått in...

Av AME - 20 oktober 2016 15:43

Kände mig lite hängig och varm i morse då jag kom hem från jobbet och kollade en temp bara för att...å den visade 38.6 så feber åter IGEN. Rätt less nu kan jag säga...vill INTE bli sjuk igen!!! Stoppat i mig alvedon och annat under dagen och hoppas...

Av AME - 20 oktober 2016 04:21

Japp, då sitter jag på jobbet igen och knappa 3 timmar kvar innan detta pass är till ända. Börjar bli lite trött på ögonen nu ska jag erkänna så det ska bli skönt att få åka hem och krypa in under täcket någon timme sedan...blev ju ingen vila/sömn i...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2016
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards