Direktlänk till inlägg 26 oktober 2016

Nattuggla...

Av AME - 26 oktober 2016 01:07

Japp, då är man nattuggla denna natt också men sedan är jag ledig till den 9 november, har nämnligen tagit semester 3 nätter eftersom barnen har sitt höstlov nästa vecka...så 13 dagars ledigt ska bli SKÖNT och känns välbehövligt.


Sitter som sagt på mitt arbete nu och natten har hittills varit lugn men det är ju nästan 6 timmar kvar så än kan det bli till å springa....dock hoppas jag det fortsätter vara lugnt eftersom den tå som jag slog i i förrgår och igår är jävligt ond. Ömmar vid varje steg jag tar så jag hoppas som sagt slippa springet i natt...


I morgonbitti blir det till att försöka komma till ro och somna ganska snart efter det att jag kommer hem för klockan 13 ska jag vara på utbildning i 3.5 timme så jag hoppas ju få sova lite efter detta pass för annars blir det nog vääääldigt segdraget skulle jag tro.


Sitter och kollar på nätet på häftiga frisyrer, är sugen på att göra något drastiskt med håret. Jag är ju ljusblond men har tidigare haft både svart och rött hår och diverse olika kulörer däremellan så jag känner ett visst sug av att byta hårfärg ett tag MEN då man är så blond som jag är så är det ett evigt färgande var tredje vecka om man ska slippa en utväxt som gör att håret ser ännu tunnare ut än vad det egentligen är...så vi får se, slingor i någon kulör skulle man kanske kunna testa också nån häftig frilla till det. Mjaaaaa.......tål att fundera på. Problemet är att när jag väl bestämt mig så vill jag ju göra det så snart det bara går men tyvärr brukar man ju kunna få vänta innan man får en tid...


På fredag ska jag ut och äta inne i stan (Hudiksvall) med mina gamla arbetskamrater och vi har beställt mat nu i förväg...för min del blir det löjromstoast till förrätt och fiskplanka till varmrätt...någon efterrätt ville jag inte beställa nu innan eftersom jag inte vet om man kommer att orka det när man ätit men jag hoppas man isåfall kan beställa det på plats. De andra trodde det i alla fall...OM jag orkar efterrätt så får det bli antingen vit chokladpannacotta eller friterad camembert.

MUMS!!!


#undersköterska #nattuggla #nattarbete #frisyrer #klippning #färgning #löjromstoast #fiskplanka #mums

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av AME - 25 oktober 2016 14:18

Alla som någon gång slagit i sina tår i något vet ju hur in i helvetes jävla ont det kan göra....jag lyckades slå i min lilltå, ringtå och pektå i soffan igår eftermiddag och det gjorde ont som satan! I natt på jobbet fick jag linka fram då jag gic...

Av AME - 25 oktober 2016 00:58

Ja så var då denna helg över och vi är inne på en ny vecka igen. I helgen har båda mina flickor varit hos oss och vi har haft en loj helg tillsammans med wii spelande och annat.   Igår blev jag riktigt riktigt rädd...äldsta flickan hade gått in...

Av AME - 20 oktober 2016 15:43

Kände mig lite hängig och varm i morse då jag kom hem från jobbet och kollade en temp bara för att...å den visade 38.6 så feber åter IGEN. Rätt less nu kan jag säga...vill INTE bli sjuk igen!!! Stoppat i mig alvedon och annat under dagen och hoppas...

Av AME - 20 oktober 2016 04:21

Japp, då sitter jag på jobbet igen och knappa 3 timmar kvar innan detta pass är till ända. Börjar bli lite trött på ögonen nu ska jag erkänna så det ska bli skönt att få åka hem och krypa in under täcket någon timme sedan...blev ju ingen vila/sömn i...

Av AME - 17 oktober 2016 14:35

Ja jag lyckades ju ialla fall komma mig till ro efter mycket om och men i morse och fick ett par timmars sömn.Vaknade med en tunghetskänsla i både kroppen och knoppen och känner mig BLÄHRK rent ut sagt... Tog mig i alla fall iväg till min lilla mor...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2016
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards